بازدید از روند اجرای پروژه زیرساخت گردشگری در محور دماوند - فیروزکوه

پروژه زیرساخت گردشگری در محدوده شهر آبسرد در محور دماوند - فیروزکوه با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، شهرداری و شورای اسلامی شهر در حال اجرا است و مسئولان از روند پیشرفت این پروژه بازدید کردند.

به گزارش میراث آریا، علی افضلی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند، از بازدید مسئولان میراث‌فرهنگی، شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد از پروژه در حال اجرای زیرساخت گردشگری در محدوده شهر آبسرد خبر داد.
 
افضلی با بیان اینکه این پروژه در محور دماوند - فیروزکوه و در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران در حال اجرا است، گفت: این پروژه با تخصیص اعتبار از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی استان تهران و با همکاری پیمانکار معرفی‌شده از استان تهران آغاز شده است. در این پروژه، زیرساخت‌های گردشگری شامل ساخت سرویس‌های بهداشتی برای رفاه حال مسافران و گردشگران در محور تهران - شمال، محدوده آبسرد، در حال تکمیل است.

او با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص شهرستان دماوند و گردشگرپذیری آن، وجود زیرساخت‌های گردشگری از نیازهای اصلی منطقه محسوب می‌شود. با پیگیری‌های انجام‌شده، این پروژه به خوبی در حال اجرا است و توسعه سایر بخش‌های زیرساختی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071200912
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha